Suport Clienti

CUM COMANDATI

- Pasul 1
Pentru a vizualiza, compara si selecta agendele preferate, navigati in site prin intermediul barei de meniu sau folositi cautarea directa dupa denumirea anumitor agende sau caracteristici ale acestora. Aceleasi facilitati de selectie sunt disponibile si pentru restul produselor precum calendare, felicitari de sarbatori sau felicitari clasice, pungi de hartie pentru cadouri sau hartie de ambalat cadouri.

- Pasul 2
Pentru a rezerva agendele selectate anterior, adaugati respectivele agende in cosul dumneavoastra de cumparaturi. Din dorinta de a garanta o navigare cat mai eficienta si prietenoasa pentru utilizatorii nostri, adaugarea agendelor, calendarelor sau a altor produse promotionale, este posibila si fara existenta unui cont de client. Practic comenzile pot fi lansate direct prin introducerea datelor de livrare si facturare, singurul inconvenient fiind necesitatea de a introduce, la fiecare eventuala comanda toate aceste date. De aceea va recomandam totusi, sa va creati un cont de client si sa il folositi de fiecare data cand navigati sau comandati. Veti obtine astfel toate beneficiile de fidelizare, raportari detaliate, acces la facturile dumneavoastra anterioare, etc.

- Pasul 3
Ulterior adaugarii agendelor sau produselor comandate in cos, puteti vizualiza continutul cosului si totodata modifica cantitatile si elimina anumite produse. Dupa verificarea atenta a preturilor si caracteristicilor agendelor comandate, puteti lansa comnada dumneavoastra ferma prin apasarea butonului "Confirmati Comanda".

- Pasul 4
BUN DE TIPAR pentru simularea adaptarii logo-ului dorit pentru personalizarea agendelor cu timbru sec sau folio. Daca pentru una dintre agendele comandate anterior, ati optat pentru personalizare (cost matrita + operatia propriu zisa de aplicare = 29,99 Euro+TVA, aplicabil 1 singura data), a trebuit in mod obligatoriu sa upload-ati fisierul grafic dorit pentru personalizare. In masura in care stiti sigur ca logo-ul dvs corespunde 100% caracteristicilor tehnice impuse de personalizarea cu presa termica, nu vor mai fi necesare serviciile suplimentare de verificare sau adaptarea logo-ului dvs. In caz contrar, in functie de cat de siguri sunteti de concordanta cu cerintele necesare realizarii matritelor de personalizare a agendelor, aveti la dispozitie serviciul de verificare logo - 4,99 Euro+TVA (daca credeti ca este OK dar nu sunteti siguri), respectiv serviciul grafic de adaptare a logo-ului - 8,99 Euro+TVA (daca deja stiti ca nu corespunde cerintelor tehnice de realizarea a matritelor). Veti primii la adresa de email comunicata in site o simulare a logo-ului dvs adaptat. Aceasta simulare trebuie verificata cu atentie sub aspectul pozitionarii sau grosimii elementelor dar si al corectitudinii aspectului general in sensul respectarii propriilor valori de corporate ID. Daca simularea este OK din toate punctele de vedere, va trebui sa raspundeti tot via email la adresa suport@ekarioka.ro. Emailul dumeavoastra va trebui, sa aiba atasata simularea si sa cuprinda explicit mesajul "BUN DE TIPAR PENTRU FISIERUL ATASAT". Deasemenesa este obligatoriu sa precizati numarul comenzii si numele de utilizator. Pana la primirea vizei BUN DE TIPAR comanda agendelor dumneavoastra nu va fi procesata. Recomandam acordarea vizei, cat mai prompt posibil, pentru a evita riscul de a nu mai fi respectivele agende in stoc, comenzile onorandu-se in limita stocului disponibil, pentru unele agende existand si riscul de a nu mai reveni deloc odata epuizat stocul. Odata parcursa si aceasta etapa nu mai pot fi facute modificari ale comenzi lansate.

 

CUM PLATITI

Pentru a veni in intampinarea dumneavoastra, va punem la dispozitie mai multe modalitati de plata prin care puteti achita contravaloarea comenzii dumneavoastra.
Plata prin transfer bancar
Toate produsele disponibile pe site-ul nostru pot fi achitate prin ordin de plata, comenzile fiind procesate dupa confirmarea incasarii integrale. Verificarea contului bancar se face 1 data pe zi.
Plata online, prin intermediul euplatesc.ro
Puteti opta pentru plata online, folosind orice tip de card bancar emis sub sigla Visa sau MasterCard. Banca si procesatorul de plati euplatesc.ro (EuroPayment Services S.R.L.) sunt singurele entitati care intra in contact cu datele furnizate de dumneavoastra. Va garantam astfel un inalt grad de siguranta a platii efectuate.
Plata in 6 rate fara dobanda
Posesorii cardurilor de credit emise de Raiffeisen Bank, BCR si Banca Transilvania pot opta pentru plata in 6 rate cu dobanda 0%. Detalii suplimentare despre aceasta metoda de plata puteti obtine pe site-ul procesatorului de plati euplatesc.ro
Plata in numerar, la livrare
Comenzile ce contin exclusiv agende nepersonalizate sau alte produse nesupuse procesului de personalizare pot fi achitate in sistem ramburs. Astfel, pentru produsele de serie, puteti realiza plata cash la livrare, in limita a 2500 RON (TVA inclus) impusa de curier. Aceasta modalitate de plata nu este disponibila pentru comenzile in care figureaza cel putin o agenda personalizata din pricina specificului produselor customizate.
Comenzile care nu respecta conditiile de plata mai sus mentionate vor fi ignorate, chiar daca s-a transmis emailul automat de confirmare a primirii comenzii.

 

CUM LIVRAM

 

- Agendele si produsele promotionale comandate sunt livrate exclusiv prin curierat rapid. Furnizorul acestor servicii poate fi schimbat unilateral de catre eKarioka, in functie de politicile proprii de business. Produsele comandate nu pot fi ridicate direct de la puntele de lucru eKarioka. Pentru ca serviciile de livrare, sa fie prompte si fara disfunctii este absolut necesar sa precizati la lansarea comenzii COD-ul POSTAL al adresei de livrare. Pentru procedura completa de livrare a coletelor, va rugam sa vizitati site-ul oficial al firmei de curierat ce apare pe home page-ul eKarioka. Coletele dumneavoastra vor putea fi urmarite prin introducerea nr. de AWB comunicat in sectiunea aferenta a site-ului oficial al curierului. - Responsabilitatea integritatii agendelor sau a produselor promotionale livrate apartine in intregime firmei de curierat rapid. In caz de deteriorare de catre acestia a coletului dumneavoastra, va trebui sa va indreptati direct impotriva lor pentru recuperarea pagubei create. - Costul unui colet este fix indiferent de greutate, volum sau distanta, cuantumul fiind de 3,63 Euro+TVA (4,5 Euro TVA inclusa). Acest cost fix este cuprins in comanda, ceea ce inseamna ca nu trebuie achitat agentul de zona al curierului. Prin aceasta politica de cost fix, se acorda pratic un discount indirect celor care lanseaza comenzii mai mari, costul transportului fiind mai mare decat aceasta suma fixa, diferenta fiind suportata de eKarioka ca si discount de volum.

 

CUM PERSONALIZATI AGENDE

 

Posibilitatea de a personaliza o singura agenda, deschide opotunitatea de a creea un Corporate ID si micilor antreprenori sau practicantilor de profesiuni liberale, serviciul de personalizare 1 Agenda fiind unic la momentul lansarii. Serviciul de personalizarea a agendelor indiferent de tiraj presupune urmatoarele : - plata matritei necesare personalizarii cu timbru sec sau folio, al carei cost efectiv este de 59,99 Euro + TVA (pentru orice logo care se incadreaza in maxim 8x4 cm), dar din care eKarioka solicita la lansarea comenzii doar 29,99 Euro+TVA, aici incluzand si costul manoperei de personalizare efectiva a agendelor. In cazul in care doriti matrita va trebui sa achitati diferenta dintre suma platita efectiv si pretul integral al matritei de magneziu; - achitarea manoperei de personalizare propriu zisa in cuantum de 0,99 Euro+TVA pentru fiecare personalizare. La acest moment costul acestui serviciu este inclus in suma fixa de 29,99 Euro+TVA per agenda. Practic in costul de 29,99 Euro+TVA este inclus pretul personalizarii de 0,99 Euro+TVA per agenda, depozitarea anuala si partial costul matritei, - pastrarea in custodie a matritei pentru folosirea in anii urmatori. Practic matrita nu se plateste decat 1 singura data la lansarea primei comenzi efective si poate fi folosita in anii urmatori, cu conditia, sa nu doriti modificari, in aceasta situatie fiind necesara o noua matrita realizata de la zero. Costul depozitarii si arhivarii este de 4,99 Euro+TVA pe an. La acest moment acest serviciu este inclus in costul de 29,99 Euro+TVA pe agenda personalizata, - acceptarea pozitionarii logo-ului dvs in una dintre pozitiile diponibile in site. Limitele vor fi de 2 cm fata de margini, astfel daca consideram ca exemplu cazul personalizarii copertii fata in partea de dreapta jos, matrita va fi pozitionata la 2,5 cm fata de marginea din dreapta si la 2,5 cm fata de marginea de jos a copertii agendei personalizate (aici exemplu imagine simulare timbru sec cu sigla "logo" pe coperta agendei Office), - personalizarea agendelor presupune si accepatrea implicita a cresterii termenului de livrare cu cca 3-5 zile in plus fata de termenul vizualizat la rubrica de prezentare a agendei selectate, zile necesare realizarii matritelor si personalizarii agendelor, - la aceiasi comanda nu se pot face pentru agende diferite personalizari diferite. Nu poate fi folosita pentru agendele 1 logo A si pentru agendele 2 logo B, practic chiar daca ati selectat 2 sau mai multe tipuri de agende personalizate se va folosi acelasi logo pentru toate agendele comandate, altfel trebuie lansate 2 comenzi diferite, - caracteristicile logo-ului ce se doreste a fi folosit trebuie sa corespunda 100% cerintelor tehnice de realizare a matritelor de magneziu, cerinte prezentate detaliat la articolul urmator. Daca fisierul nu corespunde dpdv tehnic comanda nu va putea fi procesata. Pentru pregatirea corespunzatoare puteti apela la serviciile prezentate la articolul urmator SERVICII GRAFICA VIA ONLINE.
MATRITA necesara personalizarii agendelor SE ACHITA O SINGURA DATA si POATE FI FOLOSITA IN ANII URMATORI !

 

COMENZI URGENTE

 

Pentru comenzi de agende sau alte produse promotionale de care aveti nevoie in regim de urgenta, va trebuii sa achitati suplimentar 20% din valoarea produselor pentru care s-a bifat optiunea de urgenta. Deasemnea, pentru comanda respectiva nu va mai fi valabila plata ramburs. Termenul va fi redus cu 50% fata de termenul standard aferent statusului de stoc efectiv al produsului comandat la urgenta.

 

SERVICII DE GRAFICA VIA ONLINE

 

Aveti la dispozitie 2 servicii de grafica via online unice: - Serviciul de Verificare Logo, prin care puteti verifica, in masura in care nu sunteti 100% siguri, daca aveti o varinata a logo-ului dumneavoastra pregatita pentru personalizare cu timbru sec sau folio. Astfel puteti evita eventuale neconformitati ale agendelor personalizate cu un logo neverificat prealabil, pretul pentru acest serviciu fiind de 4,99 Euro+TVA, - Serviciul de Adaptare Logo, prin care puteti converti logo-ul dumneavoastra de la aspectul lui standard la logo timbru sec/folio. Pretul pentru aceste servicu este de 8,99 Euro+TVA, - Termenul pentru aceste servicii poate varia intre 1-3 zile lucratoare si se adauga la termenul de livrare standard care apare la rubrica de prezentare a agendelor. Indiferent de serviciul de grafica via online ales vor trebui parcurse etapele urmatoare: - upload fisier in format editabil inainte de lansarea comenzii, - examinarea sau adaptarea logo-ului dumneavoastra de catre departamentul nostru de grafica, - acceptarea de catre dumeavoastra a cerintelor obligatorii de realizare a matritei, cerinte enumerate si exemplificate mai jos, - verificarea cu atentie si acordarea vizei "BUN DE TIPAR" conform procedurilor de la articolul anterior. Cerintele tehnice de realizare a matritelor de personalizare agende cu timbru sec sau folio sunt urmatoarele: - dimensiunea caracterelor sa nu fie mai mica de 2 mm, - distantele intre litere sau alte elemente ale logo-ului sa nu fie mai mici de 1 mm, - grosimea elementelor grafice nu trebuie sa fie mai mica de 0,3 mm, suplimentar daca exista mai multe linii drepte sau curbe proportia dintre ele nu trebuie sa fie mai mare de 2 la 1, - sa nu existe suprapuneri, intersectari complicate sau alte detalii de natura sa faciliteze intrepatrunderi sau alte alaturari ce pot altera personalizarea finala, - dimensiunea maxima a matritei este 8x4 cm, iar logo-ul va trebui sa fie centrat cu tolerante fata de marginile matritei de minim 5 mm.

Exemplu adaptare logo pentru realizare matrita de personalizare cu timbru sec sau folio :

 

Termenele comunicate sunt maxime, comnezile pot si finalizate si livrate mei devreme.
Clientul are obligatia sa receptioneze comanda chiar daca ajunge mai devreme.
Prezentele fac parte integranta din Termeni si Conditii. Pentru mai multe detalii va rugam sa recititi Termeni si Conditiile de utlizare a site-ului.